Szócsapdák

7820 Ft

Kerüljétek el az ellenfeletek csapdaszavait! A Szócsapdák kiváló szóasszociációs családi partijáték nagyobb társaságoknak is. Két csapat igyekszik szavakat megfejteni, hogy tovább haladhasson a kazamatában, és elsőként szerezze meg a kincset. A „beszélő” úgy próbálja elmagyarázni a csapatának az épp kitalálandó szót, hogy nem ismeri az ellenfél által leírt csapdaszavakat, amiket tilos kimondania… A szókincset és a kreativitást fejlesztő társasjáték.

Elfogyott

Értesítést kérek, ha elérhető a termék!

Leírás

Vegyétek magatokhoz a felszerelést, a kardot, a pajzsot, a páncélt és irány a kazamata, ha sikerül legyőzni a kazamatát őrző szörnyeteget, akkor tiétek a siker. A különbség, hogy itt a fegyver a beszéd, és nem a hideg acél.

Szócsapdák egy olyan kommunikációs partijáték, amiben a játékosok két csapatot alkotnak, hogy félelmet nem ismerve lemerészkedjenek a sötét kazamatába. A két csapat annak érdekében, hogy hátráltassa egymást, csapdákat fog elhelyezni a termekben szavak formájában. Minden új terembe lépéshez a csapatoknak ki kell találniuk egy olyan szót, amit az ellenfél csapatától kaptak feladatként. A nehezítés a dologban az, hogy nem csak a kitalálásra váró szót kapjuk az ellenséges csapattól, hanem pár titkos csapdát is, amelyekbe, ha belefutunk, akkor nem haladhatunk tovább. Milyen csapdákra gondolok? Lássunk egy példát. Az ellenféltől azt a szót kaptuk, hogy EPER, annak érdekében, hogy sikeresen tovább lépjünk a következő terembe, az egyik csapattársunk körül kell írja ezt a szót és mi – a többi csapattag – a lehető legyorsabban ki kell találjuk. Van itt viszont egy nagy DE, minden teremben adott számú szócsapdát kell kikerülnünk, ezek olyan szavak, amelyeket az ellenfél határoz meg nekünk és, amelyekről mi nem szerzünk tudomást, egészen addig, ameddig beléjük nem futottunk. Ezeket a szavakat az éppen mesélő játékos nem használhatja. Szóval, ha az ellenfél az EPER szóra, a GYÜMÖLCS, PIROS, KERT szócsapdákat írta, akkor ezeket semmiképp nem mondhatja ki a mesélő.

Ez nem lenne olyan nehéz, ezek nélkül is leírható az EPER szócska, de mivel a mesélő nem tud ezekről a csapdákról, így nagyon meg kell gondolnia, mit mondhat és vajon, milyen csapdákat állíthatott az ellenfél. Ha sikerül a csapdákat kikerülve tovább lépni, jöhet egy másik terem, amiben már akár 5-7 szócsapda is lehet, vagy átokkártyák, amelyek nehezíthetik a csapatok dolgát. Például a mesélő beszéljen visszhangozva vagy az első tipp után a mesélő ne beszéljen többet stb. Ha sikerül eljutni a kazamata végében rejtőzködő szörnyhöz, akkor hasonló módon meg kell küzdeni vele, vigyázni kell viszont, a szörnynek különleges képességei vannak, amelyek átírják a játék addigi szabályait. A kardotok helyett ideje hát élesíteni a nyelveteket.

További információk

Ajánlott életkor

8+

Játék nyelve

magyar

Játékosok száma

4-8

Játékszabály nyelve

magyar

Cikkszám

CZE32263

EAN

5999556752325

Gyártó

Czech Games Edition

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

„Szócsapdák” értékelése elsőként

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .